18 februari 2009

Vad tror ni?

Siter här och funderat på hur natten kommer att bli. Minsta lilla prinsessan har nämligen sovit från 19.30 och sover fortfarande. Visst det är superskönt MEN problemet är att hon skulle ha ätit vid 21.30...vilket gör att det inte ger något för mig att lägga mig. För då kommer hon GARANTERAT att vakna och ska ha mat!
Eftersom jag är otroligt trött nu och längtar bara efter att få lägga mig i sängen o dra täcket över huvudet. Så får jag lov att plocka upp fröken, ta på pyjamas, ny blöja och sedan hoppas på att hon somnar direkt efter hon fått sitt sista mål för idag!

Så vad tror ni? Kommer jag att klara det eller kommer jag få sitta vaken halva natten och vara megatrött i morgon när Alicia vaknar? (Jag håller alla tummar och tår på att det blir det förstnämnda!)

1 kommentar:

Anonym sa...

intressant och veta va du fick för natt, men antar att du kanske sover nu? och att d blev envaken natt :S