13 februari 2009

Frisören

Idag har det inte blivit så mkt skrivning...har som inte hänt något idag! Har bara legat o latat mig i soffan sen nu på eftermiddagen så åkte vi in till stan och käkade. Sen handlade vi för nästa vecka på Coop. Intressant dag va? =D

Nu har jag äntligen bestämt mig att det blir att åka till frisören i Mars. Klippning, färgning och slingning står på att-göra-listan! Detta blir FÖRSTA gången som jag gör ALLT hos frissan...annars brukar jag endast klippa mig där o sen färga o slinga hemma. Jag är nämligen VÄLDIGT snål när det gäller just frisören! Varför? Jaa du, det är nog för att jag tycker det är onödigt när man kan komma undan så mkt billigare om man gör det själv. Ja, jag VET att det blir mkt bättre om man gör det hos frissan! Just därför ska jag kosta på det denna gång! =D Hoppas bara att det inte blir superbra för då kanske detta blir till en dyr vana =P

4 kommentarer:

Anonym sa...

:-D ja vi får ju se vad du tycker. kanske inte ska göra så bra jobb så du slipper komma tebax? /frisören.

Anonym sa...

*massor med ironi i övre inlägget*/frisören

SARA sa...

Frisören: hahahaha du får väl glömma färga nån fläck här o där =D (förstog ironin! Jag är inte som vissa andra =P)

Anonym sa...

Muhihihihi! ;-D/Ida