12 februari 2009

Döden är nära...eller?!

Jag vart LIVRÄDD nyss! Jag hade just gått och lagt Molly i sovrummet. Sen gick jag runt och släckte överallt. Sist släcker jag i vardagsrummet och sen sätter jag mig tvärt ner i soffan (fastnade i tvn som fortfarande stog på) och då hör jag någon ljud. Precis som om någon var på våran altan (för er som inte vet så har vi fönster och balkongdörr efter hela väggen i vardagsrummet så man ser rakt ut över hela altanen och gården) Jag känner vilken panik jag får och börjar söka efter en väg att ta mig från soffan OM det skulle komma någon och försöka döda mig! Ljudet fortsätter och jag känner mer och mer panik! (För jag är ju sjukt mörkrädd!!!) När jag blivit så rädd att jag är nära på att dö av skräck så ser jag något rör sig ute på gården...och vad är det jag ser??? Jo, en KATT!!!

En katt!? Och jag som trodde det var en inbrottstjuv eller tom en MÖRDARE!!! Ännu en gång har jag bevisat för mig själv vad fruktansvärt pinsamt löjlig jag är!

3 kommentarer:

Anonym sa...

*asg* :D
Vi låter rätt lika jag o du. ;)

Anonym sa...

*hahahaha* Manah! Lilla gumman. Vart det klösmärken i soffan? :-D

SARA sa...

Anna: Det är inte lätt att vara så rädd!

Ida: Jamen typ! *hahahaha*