11 februari 2009

Isbjörnar och eskimåer

Har just kommit hem från en otroligt KALL promenad! Det är nämligen -17,1 grader ute! Trots detta lyckades jag gå en sväng på 7km. I vanliga fall när jag är ute och promenerar så möter jag folk som är ute med sina hundar MEN idag möttes jag av en väldig märklig syn! Nämligen en eskimå som var ute med sin isbjörn!? Eller? Nä självklart inte men det hade inte varit konstigt om jag hade gjort det så kallt som det är ute! Kan ju tro att vi bor på nordpolen i stället för i Sverige!
Nä usch vad jag svamlar iväg nu! Skyller på att mina hjärnceller har frysit! (Hoppas ni har överseende med detta!)

Jag håller tummar och tår för att det har blivit mildare innan vi ska gå på dagis imorgon! *brrr* Fryser bara jag tänker på att gå ut!

1 kommentar:

Anonym sa...

här var det -25 när vi traskade på dagis. Fy fan!