28 februari 2009

10.089:-

Jepp, det är precis vad vi behöver för att få de möbler vi (läs jag) vill ha nere. Skulle verkligen vilja få färdigt där! Så, någon vänlig själ som har 10.000:- över att skänka till oss? Knappast! Men när vi lyckas få ihop det så bär det av mot Ikea...och det fort vill jag lova!

Egentligen skulle jag vilja lägga nytt golv där nere också MEN det får vänta i något år. Före golvet finns en del andra saker före på önskelistan. Bla tvåmansbadkar med bubblor, kakla duschhörnan och givetvis alla möblerna dit ner. Får hoppas att jag lyckas dra in några extrapengar snart...


(Denna ligger väääldigt högt på önskelistan)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är lugnt. Det blir våran bröllopspresent till er. 10 tusen är ju småpotatis *haha* :D

Anonym sa...

när ska ni hinna bada med två små knoddar :p /robin

SARA sa...

Anna: Tack! Det ska jag komma ihåg när vi väl gifter oss ;)

Robin: Det finns ju hur mkt tid som helst! Hela kvällarna är ju lediga när barnen sover. Sen kan vi ju även bada med barnen...