13 februari 2009

Helt OTROLIGT!!!

Jag hann bara skicka iväg förra inlägget så började minsta lilla fröken korva på sig i babysittern! Hur i h-vete kan hon veta att jag har tänkt lägga mig?! Det va ju inte så att jag sa det så hon hörde! Kanske har fröken REDAN lärt sig läsa?! *hmm* Konstigt är det i alla fall att barnen alltid vet när föräldrarna vill vila en stund. Det är precis som om de väntar och tänker " Nu ska den jäkeln få. Vänta du bara tills du sätter/lägger dig när".
För mina barn har ALLTID, ALLTID vaknat så fort jag ens tänkt tanken till att vila en liten, liiiiiten, liiiiiiiiiiten stund!

VAD har jag gjort för ont här i livet för att förtjäna detta? *gråter och ser frågande ut*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sa inte alltid DIN mamma att "man får de barn man förtjänar"?? :D *mohahaha*

SARA sa...

Anna: Jepp, hon säger ju det! *surar o muttrar*