12 februari 2009

Kvinnor kan!

Denna dag har inte börjat allt för bra. För det första var det ju svinnkallt ute sen när jag kom från dagis så passade jag på att ställa mig i duschen. När jag NÄSTAN är färdig (balsam kvar att skölja ur) så känner jag hur vattnet blir kallare o kallare. Så jag vrider på mer varmvatten men inser att det inte blir varmare utan KALLARE!? MEN VA FAN!!! Snabbar mig att skölja av mig. Klarade mig just så pass från köldskador! Vad är nu detta? Kan varmvattenberedaren ha gått sönder? Torkar mig o sliter på mig nå kläder och knallar iväg för att se hur det står till med herr varmvattenberedaren! Jaha? Hur gör jag nu då? Står där o kliar mig i huvudet och ser ut som ett fån... Ringer då min kära far! Som säger åt mig att titta säkringarna osv...men allt verkar ju vara helt...hmm? Tillslut lyckades jag hitta en återställningsknapp *jag skiner upp som en sol* Så jag testade trycka på den...Nu är det bara vänta och se!

Så nu för en lite stund sen gick jag för att kolla om varmvattnet hade behagat att komma tillbaka. Och mkt riktigt började det bli varmare vatten igen! *Glädjetjut* Varmvattenberedaren är hel igen! Och JAG fixade det HELT själv *bröstar upp mig och tittar malligt runt omkring mig*

Se där, KVINNOR kan!

5 kommentarer:

Anonym sa...

*garvar* Duttiga sejjen kunde tricka på nappen! =) /Ida

SARA sa...

Ida: *hahahaha* nu ska vi inte vara så där! =D

Sussie sa...

weeeeiii ;)

Anonym sa...

Ja klart vi kan en massa, man måste bara våga tro på sig själv o det gjorde du ju galant!!!

Bombie sa...

tänkte skriva något liknade som anonym .... såå det sket ju sig :P