18 februari 2009

Ang. natten

Tänkte att jag skulle berätta hur det gick i natt...och det gick mot förmodan fruktansvärt BRA! Jag lyfte upp Molly, tog på henne pyjamasen sedan gick jag och gjorde ersättningen. När lilla prinsessan hade ätit färdig och rapat så SOMNADE hon igen och sov till kl 7.30! Jag är helt chockad! Kanske behövde hon ta igen sig för all förlorad sömn igår på dagen eller så var hon helt enkelt bara supertrött. Skit samma, glad vart jag i alla fall som fick sova heeeela natten lång! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad SKÖNT! Avis man blir ;)

Anonym sa...

JAG UTMANAR DIG!

Regler: Det här är svårare än du tror!
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!

Lycka till!

1. Vad heter du? Johanna.
2. Ett ord på fyra bokstäver: Jill.
3. Flicknamn: Jenna.
4. Pojknamn: Jonathan.
5. Yrke: Jägmästare.
6. Färg: Jätte rosa (svårt att hitta någon färg som börjar på J).
7. Klädesplagg: Jumper.
8. Mat: Jodberikat salt.
9. Sak i badrummet: Jord i kruka.
10. Plats/stad: Järvsö.
11. En orsak att vara sen: Jag försov mig.
12. Något man skriker: Jippi!
13. Film: Jurassic Park.
14. Något man dricker: Jaffa.
15. Band: Just D.
16. Djur: Jeopard.
17. Gatunamn: Johannagatan i Hörby.
18. Bil: Jeep.
19. Sång: Jag såg mamma kyssa tomten jag.
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Jazzdans.