17 februari 2009

Scrapbooking...

...är en väldigt DYR hobby men ack så rolig! Igår tillbringades kväll med att scrappa och surra en massa skit hos Linda. Mkt trevligt! Hoppas att det blir fler kvällar denna vecka. Det är extra roligt nu när jag ÄNTLIGEN har börjat komma igång med Alicias album.
Jag är ju absolut inget proffs utan långt ifrån! MEN det jag tycker om med denna hobby är att du får tolka den precis som du vill så länge det går ut på att du pysslar! Det finns inget rätt eller fel utan du gör precis hur du vill.
Vissa tycker om att lägga mkt lager på lager osv medans andra föredrar mest att dekorera sina album. (Jag tillhör den senare kategorin) Pga detta så behöver man aldrig känna sig sämre än andra eller att alla andra gör sååå mkt finare än en själv! Nej, utan att alla är lika duktiga på det dom själva gör...därför gillar jag verkligen denna hobby! Även om börsen får lida... *flinar*



(Första sidan i Alicias album fast texten hann jag inte klart igår)

1 kommentar:

Anonym sa...

vad fint du gjort =)

/sussie