10 februari 2009

Paket

Jag verkligen ÄLSKAR att få hem paket! Idag har jag TVÅ paket (Ellos & Oriflame) att öppna, kan morgonen börja bättre?! =)

Ramlade även in ett STORT paket från H&M i Fredags med massa nya plagg. Jag vart faktiskt supernöjd med allt! Det tråkiga var bara att alla saker jag beställt inte följde med denna gång. MEN det gör ju bara att jag får ännu fler paket att öppna *lycklig*

Beställde för övrigt ett löpband igår som kommer att komma under nästa vecka. Det kommer inte vara ett litet paket kan jag lova! Jag längtar verkligen! =D

3 kommentarer:

Sussie sa...

ÅÅÅÅHH löpband, *avis* jag vill också ha!!

Felicia6 sa...

Paket är jätteskoj att få :D Jag fick ett paket nu som jag får hämta i em. Yippiee :D

SARA sa...

Sussie: Då får köpa ett. Dom va inte alls dyra fast då köpte jag ju bara en enklare variant.

Felicia6: Jo det är hur roligt som helst. Skulle behöva 3 heltids jobb om jag skulle köpa allt jag vill ha =D