14 februari 2009

Alla hjärtans dag

Jaha, då var det alla hjärtans dag igen...Personligen tycker jag att denna dag är väldigt överskattad! Det är oftast sånna här dagar som gör folk besvikna, ledsna eller sårade just bara för att media måla upp denna dag med presenter, lycka, kärlek osv. Tänk på de som är singlar och verkligen inte vill vara det...dom deppar oftast ihop en dag som denna! Eller de som verkligen förväntar sig bli uppvaktade av sin partner men inte blir det!


Jag tycker att det finns allt för många sånna här "meningslösa" dagar...varför finns det ingen dag som heter tex "Alla singlars dag"?! Förstår ni vars jag vill komma med detta inlägg? Det är inte så att jag trycker ner de som verkligen gillar denna dag. Nej, tvärt om! Självklart ska det få "fira" denna dag precis hur mkt de vill MEN jag tänker bara nu på de som verkligen inte ha någon att dela denna kärleksfulla dag med!

Vare sig ni "firar" idag eller inte så HA EN UNDERBAR DAG!

1 kommentar:

Anonym sa...

Glad Alla Hjärtans dag till dig o familjen, hoppas vi kan synas i sommar=)