17 februari 2009

Livet är en dans på rosor...eller?!

Idag har det inte blivit mkt gjort. Jag hade egentligen tänkt att jag & barnen skulle ta oss en promenad och gå förbi bibioteket MEN jag ångrade mig när jag såg att var -17,5 grader ut! När f-n ska denna kyla ge sig?! Det va -24 grader i morse! *brrrr* Jag kommer snart inte ens kunna gå ut och hämta posten utan att jag får köldskador!

Det blev med andra ord en innedag idag. Så här har dagen sett ut för samtliga här hemma :

Alicia: Hon har varvat mellan att reta Gordon till vansinne, se på barnprogram och reta Molly när hon grinade så hon började grina ännu mer!
Molly: Hon har varvat mellan att grina/skrika, kräkas ner allt hon såg och äta. Där emellan har hon fått in någon 10 min sovning.
Gordon: Han har varvat mellan att skrika att han ville gå ut, spinga framför benen på en för att han ville ha mat och stirrat på mig genom fönstret för att han ville in igen!
Mamman i huset (dvs JAG): har varvat mellan att bli vansinnig på barn nr 1, torka kräk från barn nr 2, släppa in herr katt, sappat mellan barnkanalerna, göra mat till barn nr 2, släppa ut herr katt, bli vansinnig på barn nr 1, trösta barn nr 2 och släppa in herr katt...så höll jag på ända fram till middagen! *suck*
Tror ni att JAG är trött och allmänt less?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaaah, jag måste bara få skratta lite =)
sussie

SARA sa...

Sussie: Det är bara att skratta på! Så här i efterhand kan jag ju tom tycka att det va liiiiite roligt själv =D