11 februari 2009

4års trots + öronproppar

Jag blir GALEN vissa stunder!!! Min stora älskade prinsessa är i en fruktansvärd 4års trots. Jag gör inget annat än tjatar från det att hon slår upp ögonen tills det att hon stänger dom *suck* Inte bryr hon sig heller utan tycker bara att det är roligt?! Och finns det något värre än att någon skrattar åt en när man är arg!?!? Visst, hon är bara ett barn så det kan jag ta för hon är ju trots allt världens bästa trotsigaste 4-åring! =D

Förutom trotsen så kan man tro att fröken Alicia är snudd på DÖV! Hon kan verkligen inte prata i normal samtalston utan SKRIKER i princip fram allt hon vill ha sagt. Enligt hörseltest på 4års kontrollen så har hon utmärkt hörsel! Jasså, där ser man! Lilla fröken vill alltså bara höras högst!
Så det finns alltså inte så mkt annat än att ta fram hörselpropparna o vänta tills min älskade prinsessa har skruvat ner volymen! =D

3 kommentarer:

Bombie sa...

Kan vara för lite uppmärksamhet, Ja vet Lion gör likadant han ska vara i centrum...även om han få uppmärksamhet så räcker det inte till tydligen :P Det ska vara hela tiden om han :P

SARA sa...

Bombie: Jo det är troligtvis det =)

Anonym sa...

Hon får bli kompis med Emma sedan.. då innser hon att skika inte hjälper =) *hihi*/Ida