20 februari 2009

Min syster...

Igår vart det ingen uppdatering här. Hade varken tid eller ork! Men nu tänkte jag ta mig i kragen o skriva igen...

Tänkte ägna detta inlägg åt min syster. Hon är inte alltid allt för smart (typ aldrig enligt mig) fast denna gång slog nog priset! Igår kväll skulle hon ringa från mobilen men det funkade inte...konstigt tyckte hon eftersom hon just hade pratat i den! Hon prövade skicka sms. Men nej, det gick inte! Hon prövade ta ut simkortet o stoppa tillbaka det. Hon prövade även byta till en annan mobil men icket att det fungerade! Vid denna tidpunk va fröken Lundberg rasande och kastade mobilen ett x antal gånger!!! (snacka om pms *fnissar*) Så hon fick ju vackert ringa med vanliga telefonen.

Jaha? Och vars vill jag komma med detta inlägg? JO, att hon verkligen är super mega blond! ( = väldigt korkad) För vet ni vad felet var? Att hon hade slut pengar på mobilen!?!?!? Men ursäkta??? Hur korkad får man vara??? Visst kollar man det FÖRST?! Nä, tydligen inte... *skakar på huvudet* Vilken j-vla tur att mobilen höll alla väggkastningar...

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag är då smartare än dig!!!!!:}
och det var jävla halebops fel för jag fick aldrig ett sms om att mina gratis sms var slut så jag trodde int att det var deeeeee!!!

Anonym sa...

HEHE. smart syrra du har Sara! :) Släktar hon på storasyster?? ;)

Anonym sa...

MEN SÅ SÖÖÖT syster du har =)
sussie