3 mars 2009

Smörgåstårtor i stora lass

Idag åkte Alicia till farmor och ska stanna där tills i morgon. Efter hon hade farit så passade jag på att göra smörgåstårtan till morfar. Kan inte säga att man INTE blir sugen på att ta sig en bit när man står och gör den!!
Och denna är inte den enda som jag kommer att göra denna månad. Nej, jag kommer även att göra tre till Malin som hon ska ha på Millas dop. Och sen så är det ju dax för Mollys dop så då blir det två till!
Så om det är någon som är intresserad av en smörgåstårta så är det bara att höra av er så fixar jag ihop en mot betalning av ingredienser + en liten peng för arbetet. Intresserad?!


4 kommentarer:

Anonym sa...

ÅH! Jag är sugen på smörgåstårta - dock inte en hel själv.. haha!

Sussie sa...

oj så duktig du är =)

Anonym sa...

Ja vill gärna att du gör några till vårat dop!!! kan du skicka ner dom sen???:) Kram johanna

SARA sa...

Jessica: Nä det får jag hoppas! Nog för att man brukar vara VÄLDIGT hungrig som gravid men =D

Sussie: Tack! =)

Johanna: Ja, men det är lugnt! Fast jag tar inte ansvar för postens hantering =P