8 mars 2009

Äntligen!!!

Idag har jag fått en ny MOBIL!!! Eller fått och fått jag får ju betala den...tyvärr! Som de flesta vet så är ju min mobil verkligen VÄRDELÖS!!! Har aldrig sändning någonstans...så jag tänkte att jag skulle skaffa mig en ny. Eftersom min lillasyster är en prylbög och ska ha nya saker hela tiden så va det dax för henne att byta mobil IGEN! Så då passade jag på att låna henne s"gamla" för att testa den i några dagar MEN jag fastnade för den direkt! Så jag bara MÅSTE köpa den av henne. Åh, så jäkla skönt att ÄNTLIGEN ha en mobil som det fungerar att prata i! (För visst är det därför som man har en mobil) Så nu ska jag skicka in min på lagning IGEN och sen se om någon stackare vill köpa av mig den...är såååå less på allt krångel att jag vägrar ha kvar den även om det blir lagad! Så här är mitt nya tillskott. Va tyckts?? Visst är det fin!?

3 kommentarer:

Anonym sa...

den är inte din förän du betalat ALLT!!!!!!

Bombie sa...

Om du verkligen ska bara ha den för prata med så är 3210 dom mest hållbaraste telefonerna och billiga....

Anonym sa...

najs!