20 mars 2009

Slut på semestern!

Igår kom vi hem från barnavd. Fast vi är fortfarande inskrivna tills Molly är helt ok men vi kommer att vara hemma om inget annat händer.
Jag måste erkänna att det va rena semestern att ligga på lassa med minsta prinsessan! Eftersom vi låg isolerad så var jag tvungen att ringa efter personalen så fort jag ville något. Det va ju hur lyxigt som hellst...speciellt kl 6 när Molly vaknade och var hungrig. Då va det bara att sträcka sig efter knappen och vänta...när dom väl kom så bad man dom bara göra vällingen. Vipps så hade du färdig välling i handen och det va bara att börja mata *perfekt*
Jag fattar inte...jag hittar ingen sånn knapp här hemma??? Kan Peter ha gömt den??!! Nä, nu måcte jag fortsätta söka knappen så jag kan luta mig tillbaka o bara slappa igen!


Inga kommentarer: