2 mars 2009

Kondition...vad är det?!

Idag har varit en riktigt slöar-dag! Eller slö och slö...den har gått åt till att passa fröken Alicia! Hon har verkligen gjort allt som står i trots-boken. Det har inte varit en enda lugn stund!!! *suck* När ska denna trots ge sig???

När barnen hade lagt sig så tänkte jag vara duktig och promenera på löpbandet medans jag såg filmen Patrik 1,5. Trodde det skulle varra hur lätt som helst att gå 30 min i sträck!!! Men tji fick jag. Fy f-n (rent ut sagt) vad jobbigt det var! Har jag verkligen dålig kondis eller ÄR det så där jobbigt att gå på bandet??? (Bandet gå inte att ställa om på olika motstånd utan står hela tiden och lutar rätt mkt uppåt)
För att gå tillbaka till filmen tycker jag att det va rätt bra ändå! Satt och småfnissade för mig själv (eftersom P inte klarar av att se svensak filmer?!)


Har ni sett filmen? I så fall, vad tyckte ni om den?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tyckte den där filmen var bra! Gillade kanske inte riktigt hångelscenerna sådär överdrivet mycket men annars så :)

Anonym sa...

jag såg filmen förra helgen, tyckte den va helt ok, men hade aldrig gått på bion...den va dock mer känslig än va ja trodde, trodde den byggde på mkt komedi men nej...va tyckte du? kram J

SARA sa...

Jessica: Nä hångelscenerna va knaske inte det bästa i filmen =P

Johanna: Jag trodde också att den endast skulle vara roligt men, precis som du säger, så vad en väldigt känslig stundvis. Men jag tyckte om den!