25 oktober 2009

Så kan det gå...

Vaknade och kastade mig upp ur sängen när jag insåg att den var 11.30!!! Det va hur länge sedan som helst sen jag kunde sova så länge!!! Dock insåg jag ju att jag inte hade ställt tillbaka kl så då va hon ju "bara" 10.30 så då kunde jag med gott samvete ligga kvar en stund till och dra mig!!!
När jag väl klev upp så fortsatte projekt "ALICIA". Ner i källaren och kapa en järnstång. Skruva fast den i garderoben. Säka efter en trähylla. Skruva fast den också i garderoben. Hänga upp prinsessklänningarna. Ställa böckerna på plats. Sen så hade kl slagit hämta-barnen-dax. Så då var det bara att slita sig och åka iväg! (Bilder på A´s rum kommer efter tisdag när ALLT är klart!)
När vi hade hämtat A så åkte vi in på Coop bygg för att köpa glödlampor innan vi hämtade lilla M. Glödlampor köpte vi...men vi kom även ut med en ny KYL & FRYS!!! Så kan det gå =P
Så jäkla skönt att ha helt nya vitvaror! För våra skulle nog inte ha levt länge till. Sen tyckte vi att vi även kunde passa på att köpa när dom ändå erbjöd 4000:- i rabatt!

Så nu håller vi på att kapa skåparna ovanför där kylen och frysen ska stå. Eftersom de gamla vitvarorna va bara ca 165cm höga och de nya är ca 180cm. Det ser ut att bli riktigt bra! Så nu ska vi bara köpa lite lister och snygga till runt om!

Inga kommentarer: