22 oktober 2009

Nya idéer

Nu (eller inte just NU men) har jag kommit på att jag ska göra om i Alicias rum! Eller jag har funderat på det länge men som aldrig fått tummen ur! Så igår var jag och köpte ett skrivbord och en säng till henne. (JA, jag vet att hon fick en ny säng för bara 1 år sen men nu har jag ju kommit på en annan idé) Skulle även behöva en del saker från Ikea också! Men det kändes lite dyrt att bara "tvär" fara dit upp själv så jag får hålla tummarna på att någon vänlig själ kan köpa sakerna till mig! Det jag vill ha därifrån är en borslampa, skrivbordslampa, bänkskiva, hylla, burkar, hållare, zink-hinkar och förvaringslådor...
Hoppas att jag inte behöver vänta allt för länge på sakerna! För jag vill ju göra hennes rum helt klart NU!
Egentligen borde jag gå ner och måla hennes nya skrivbord men jag vet inte om jag orkar just nu...är så fruktansvärt trött! Så det lutar mer mot att lägga mig och lyssna på min ljudbok medans Molly sover.

Nä, så får det bli! Ligga och halvsova en timma sen är det bara invänta på att kl ska slå två så jag får hämta hem Alicia och höra vad hon säger om sina nya möbler!!! =)

1 kommentar:

Johanna sa...

Det går inte att beställa från hemsidan då?