25 oktober 2009

Lördag

Idag så var vi och lämnade stora barnet till mormor och lilla barnet till farmor. Ska inte hämta hem dom förän i morgon någon gång. Känns faktiskt riktigt skönt med en "pause" från det vardagliga livet med småbarn! Jag älskar verkligen småkottarna över allt annat men ibland behöver man faktiskt bara få vara och ha egentid!
Så idag har jag ägnat dag till att gå igenom Alicias saker och städa till. Plockat ut hennes säng och förvaringshylla. Sen in med den nya sängen. Skruva ihop den. Hämta upp det nymålade skrivbordet och ställa det på plats. Sen in till stan och hämta hyllan till A´s rum och en extremt efterlängtade BORDSSKIVA!!!! Tack snälla Susanne för att du hade möjlighet att köpa sakerna på Ikea till oss!!! Hem igen och skruva ihop den. Ställa på plats. Sen va klockan sätt mkt så då roade jag mig med att hänga upp några saker. Önskar att jag kunde få göra helt färdig innan hon kommer hem i morgon men man måste ju sova också! Så jag får försöka hinna med resten i morgon och sen invänta nästa Ikea leverans som Linda ska köpa med sig på tisdag!!! Tur man har extremt snälla vänner!

Inga kommentarer: