21 maj 2009

Viktnergång

Nu har det gått snart 10 dagar sedan jag bestämde mig för att gå ner i vikt. Känns faktiskt riktigt bra än så länge! Vissa dagar är tyngre än andra men det är bara att tänka att det är värt det i slutändan hur jobbigt och tungt det än kan vara.
Än så länge har jag gått ner 4,3 kg vilket jag känner mig rätt stolt över! Trodde inte att det skulle gå så här bra om jag ska vara ärlig MEN än är slutmålet låååångt bort. Men men den dagen kommer nog också...förhoppningsvis!
Tycker inte själv att det syns att jag har gått ner. Jag har fått en del kommentarer att det syns i ansiktet men idag fick jag nog den bästa kommentaren hittills. Malin tyckte att det syntes rätt mkt och ändå såg hon mig för en vecka sedan! Så även fast jag inte ser det själv så är det otroligt kul att få höra det! Helst när jag inte alls väntade mig det från henne utan jag hann bara utanför dörren så utbrast hon "Men det syns ju mkt att du har gått ner". Tack snälla för det! Det behövde jag verkligen nu när det har gått lite trögt de senaste dagarna och jag har känt mig lite opeppad!

Inga kommentarer: