1 maj 2009

Hårdträning

Idag har jag fått MASSOR gjort igen...orkar inte skriva allt men ungefär lika mkt som sist jag var duktig!
Har varit ute och gått 4 km nu på kvällskvisten också. Har börjat komma igång med viktnergången nu. Va bla o simmade med Sussie i onsdags. Det tog på kan jag lova! Har faktiskt en hel del träningsvärk på insida lår!
Sen har vi (läs: jag o sussie) lite press på oss då hon ska åka till utlandet och jag har bröllopet så förhoppningsvis så kommer det att börja ge reslutat snart nu när vi ska börja ge allt vad vi bara är värda på att vara snyggast i byn i sommar =D
Hade tydligen inte så mkt intressant att skriva så nu ska jag gå o göra mina träningsövningar i stället och sen blir det duschen!


1 kommentar:

Sussie sa...

Jag hoppas inte att du slappar nu bara för att jag jobbar hela helgen ? ;)