21 maj 2009

Klagomål

Det är väl dax för en uppdatering kanske...fått en hel del klagomål från alla håll och kanter på att jag uppdaterar så sällan! Jag ska försöka bli bättre men jag har inte riktigt haft någon lust till att blogga...
Här har det inte hänt så speciellt mkt. Mest dragit benen här hemma och peppat mig själv att inte fuska med min mat. Har även hunnit med en del promenader!

Nu börjar sommaren äntligen komma på riktigt! Har varit riktigt fint väder flera dagar i rad + att det har varit otroligt varmt! Härligt! Nu kan man äntligen vara ute och aktivera barnen...eller Alicia i alla fall. Molly är väl lite för liten ännu men det som är skönt för henne är att hon kan sova ute i vagnen varje dag.

2 kommentarer:

Anna Sundgren sa...

Äntligen!! Ett inlägg ;) *fniss*

Sussie sa...

Jaaaa jippie ett inlääägg =)