21 maj 2009

o.s.a

Nu är det endast 10 dagar kvar för våra gäster att anmäla sig till bröllopet. Än så länge har det kommit in ungefär hälften så vi får väl hoppas på att det blir fler nu på slutspurten! Ska bli spännande och se hur många vi blir på middagen.
Det är helt sjukt vad tiden går fort. Nu är det 11 veckor kvar tills vi gifter oss! Kan ni fattar...11veckor bara???? Det känns ju som att vi skickade ut inbjudningskorten för typ 1 månad sen men icket. Det är typ 3 månader sedan!!! Eftersom de här 3 månaderna har gått superfort så lär ju de resterande 11 veckorna också bara springa iväg. Blir nervös bara av att tänka på det!!! Vi som har en hel del kvar att fixa och dona med. Har också en hel del som vi fortfarande inte har köpt...men men det ska nog lösa sig på ett eller annat sätt.
Jag måste i alla fall ringa till Jessica någon dag och fråga om en del saker. Fast det är nog bäst att jag skriver upp på en lapp vad jag ska fråga annars lär det vara bort raderat ur minnet när jag väl ha henne på tråden! Tror att jag ska gå o göra det nu på en gång medans jag kommer ihåg...

5 kommentarer:

lillasyster sa...

ja´ hur går det med lådvikningen;)

SARA sa...

Lillasyster: Det går bara bra! Men jag har sparat några till dig om det blir så att du måste vika ;-D

Elmac sa...

Oj osa redan. Tänk om vi hade vart smarta och satt det så långt före med.. Vi har osa fyra veckor före.. Dels så är man ju nyfiken på vem som kommer men det underlättar ju också en del i planeringen..

lillasyster sa...

haha om jag inte får G kommer jag försvinna från stan!:]
jag vill INTE vika!!!=(

Anonym sa...

Hej Sara! Såg att du hade ringt häromdagen, vi hade besök just då och min mobil låg på övervåningen på laddning så jag hörde inte att det ringde.. :-/ Hade tänkt ringa tillbaks men då var det så sent och sen.. ja. Känner att amningen gör mig alldeles senil för ingenting fungerar riktigt som det ska för mig.. haha! Det var bra att du skrev om o.s.a-datumet, ska komma ihåg att ringa om det med..! Shit pommes. Liiite jobbigt är det ändå att ha fått en bebis.. speciellt med tanke på det här med minnet.