14 maj 2009

Avtändning?

Har fortfarande inte vågat mig ut och gå något mer eftersom jag vart så yr och illamående i tisdags när jag skulle gå. Tycker det är superjobbigt att inte kunna gå ut och promenera nu när jag är van det. Är så sugen på att gå 1 mils svängen men vet inte om jag vågar ännu. Kanske skulle jag ha försökt få med mig sällskap i fall jag skulle svimma av på vägen?

Idag vart det i alla fall bara övningar så få se om jag prövar gå i morgon efter jag har lämnat Alicia på dagis...hmm...tåls att tänka på! Måste ju tänka på att det är en stor omställning för kroppen så det är nog inte så smart att ta ut sig de första dagarna.

Som sagt, får se om jag ger det ett försök i morgon! Nä nu ska jag inte trötta ut er bloggläsare något mer så nu blir det duschen sen slappa framför tvn. Ha en trevlig kväll!

2 kommentarer:

syster sa...

så larmet på telefon har ringt;)

Sussie sa...

Men uppdatera människa =)