7 april 2009

RUSTA

Har ju glömt berätta att hur det vart med fototapeten som jag och syster tapetserade i Mollys rum i fredags.
Det började helt ok. Första tapetbiten gick helt smärtfritt. Det var inga problem alls MEN den andra jävla tapetbitarna gick ju åt helvete!!! Inte för att skryta men jag har tapetserat en hel del i mitt liv och det har ALLTID blivit bra! Men inte denna gång! Och det skyller jag helt och hållet på RUSTAS jävla tapet och lim!!! HUR vi än bar oss åt så vart det veck i tapeten!? Så en hel del "fina" ord kom ur min mun under tiden! Sen dessutom så stämde inte sista biten med de andra bitarna!? Det skilde ca 1cm i mönsterpassningen!!! Snyggt...eller så inte!!! Så nu har jag varit in på Rusta 2ggr och krävt igen pengarna men båda gångerna har jag fått veta att jag måste ta det med butikschefen! Men han har inte varit där nån av gångerna så nu sist tog dom mitt nummer och sa att han skulle ringa mig idag! tror ni att han gjorde det?! NEJ! Så då ringde jag Rustats kundtjänst där jag fick till svar att ta kort på väggen och skicka bilden på mail upp till huvudkontoret där dom skulle hjälpa mig med ev. ersättning. Så håll nu tummarna på att jag får igen pengarna!!! Och om jag nu inte får igen dom så lär ni säkert höra mig på flera mils avstånd!!! Jävla skit Rusta!!!

(Nu syns det inte lika bra på denna bild. Det ser nämligen värst ut nedanför där denna bild slutar och bakom spjälsängen)

Jag ska ALDRIG mer handla en fototapet från Rusta!!!

1 kommentar:

lillasyster sa...

HAHHA GIRAFFENS BEN! typ långa...not hahahaa