15 april 2009

Energi till tusen!

Idag har jag hunnit med HUR mkt som helst! Måste ju bero på det fina vädret!
Orkar inte skriva så mkt idag så jag tänkte att jag lägger upp dagen i punktform iaf...
Idag har jag...
  • Plockat bort här hemma
  • Dammsugat
  • Skurat kök, hall och v-rum
  • Lärt Alicia att cykla (är nu en mkt stolt mamma)
  • Varit ute och gått med båda barnen...eller Alicia cyklade ;-D
  • Varit förbi blomaffären och kollat priser på bla brudbuketten
  • Sålt löpbandet
  • Bokat och betalat solisten som ska sjunga på bröllopet
  • Sopat uppfarten
  • Städat altanen
  • Ställt fram utemöblerna
  • Plockat ur diskmaskinen ochs tällt in all disk (Ja, för mig är det en stoooor sak)
  • Skurat upp duschkabinen
  • Varit och veckohandlat på coop

Hmm, tror att det var det mesta...Tycker iaf att jag har varit himla duktig idag! =D

2 kommentarer:

Anna Sundgren sa...

Du har varit SUPER DUKTIG. Dåligt att du inte kom förbi då du va på Coop å handlade :( *hehe*

Anonym sa...

Oj! Ja, du har hunnit med riktigt mycket! Jag är typ nöjd om jag har lyckats stiga upp och klä mig innan lunch nuförtiden.. haha!