7 april 2009

Helt ointressant dag

Idag har jag faktiskt fått en del gjort på eftermiddagen. Plockade undan här hemma (behövdes verkligen). Sen vart det middagen som stog på tur (kycklingfiléer, ris, sötsur sås och sallas). Sen efter det va det dax att stöka bort allt vilket jag lyckades göra på en gång!!! (annars brukar det stå kvar tills vi lägger oss i princip) Bra jobbat, SARA!
Efter barnen var nattade så passade jag på att fara till statoil och skicka tillbaka 3 paket med bla klänningar, skor och bikinis. Allt kan ju tyvärr inte sitta helt perfekt *suck* Tog mig även i kragen och for med all skit till återvinningsstationen! VARFÖR måste man sortera? VARFÖR?! Visst, det går helt ok att sortera MEN att fara med skiten...finns det något jobbigare?!
Upptäcker att jag inte hade mkt intressant att skriva för tillfället så jag ska sluta att plåga er. Åter kommer när jag har något mer VETTIGT att skriva!

Inga kommentarer: