17 april 2009

Nöden har ingen lag

Nu har vi äntligen köpt oss ett BADKAR!!! Inget märkvärdig men ändå. Jag badar sällan men har saknat att ha ett iaf. Är så mkt enklare att bada ungarna då. MEN ni ska inte tro att det har gått att ställa in badkaret smärtfritt! Nej nej! Det började med att jag mätade här hemma för att se att badkaret skulle gå in. Jo då, det skulle bli tajt men in skulle det gå. Så jag åkte iväg och köpte det. Väl hemma så flyttade vi undan duschkabinen och rengjorde under. Sen skulle vi äntligen få ställa det på plats...trodde vi ja! Inte gick badkaret in *suck* Nog är det väl gud förbannat! Hur vi än vred och vände det där satanss badkaret så gick det inte in! Jag tom ställde mig och hoppade i badkaret för att fåd et att gå ner. Men icket!!! Happ, det var ju bara att skita i det...
Men idag när Peter kom hem från jobbet så hade han med sig RONDELLEN!!! För badkaret SKA in enligt mig! (inte för att jag är tjurig och envis...nej nej inte alls) Så ut med badkaret i garaget och såga bort en bit av det. Tillbaka med det igen och passade det! Gick hur bra som helst...som handen i handsken!!! Skam den som ger sig!!! Jag är mkt nöjd med resultatet!

Inga kommentarer: