30 juni 2009

Sol, sol, SOL!

Underbara SOL!!! Det är verkligen toppenväder nu! Hoppas verkligen på att dettta kommer att hålla i sig hela sommaren. Tycker vi är värda en bra sommar!

Jag (som är en badkruka) har tom badat 3 gånger!!! Och då, mina vänner, är det VARMT i vattnet!!! Jag har tom fått lite färg på kroppen trots att jag inte har kunnat ligga ute och sola pga 2 små barn som kräver all min uppmärksamhet. Men jag måste erkänna en sak...hur mk jag än älskar dom små liven så skulle det vara GULD värt att få vara barnledig en hel dag och bara få ligga på en strand och pressa i solen! =) Men men, det kommer det också.

Nä, nu ska jag försöka ragga med någon som vill följa med mig och barnen till stranden...

1 kommentar:

Bombie sa...

...Jag ha då fått mer färg av att leka med barna ute än dom gånger jag försökt sola i fred. Det verka ta mer på det sättet :P