17 juni 2009

Mkt trevligt sällskap!!!

Kanske dax att uppdatera bloggen lite...

Här har det inte hänt allt för mkt på sista tiden. Alicia har i alla fall fått sommarlov nu från dagis. Hon börjar om först den 25:e augusti. Så nu gäller det att komma på massa roliga saker så jag håller henne aktiverad!

Anna från Piteå har varit här från igår tills idag. Så igår åt vi lunch på stan med Palle. Surrade på om allt och inget. Sen bar det av till handlarn för att släppa av Palle och för att ge Molly mat. När barnet va mätt och belåtenbörjade vi lägga oss i byggandet på grillvagnen...hmmm...det gick väl sådär! Jag och Anna insåg ganska snabbt att det var lika bra att fara och låta grabbarna bygga i fred INNAN vi fick ett blåöga. HAHA! Aja, så kan det gå om man lyssnar på oss *flinar stort*

Hämtade Alicia hos mormor sen tillbaka till stan för att söka efter bröllopsskor till mig. Vi hade verkligen turen på våran sida!!! Den första skoaffärwn vi gick in på hade 50% på ALLA skor! Jag lyckades hitta ett par superfina skor att ha på dagen med stort D. Dessutom fyndade vi ett par finskor + ett par skateskor till Alicia. Alla 3 paren vart 450kr! Så jag är riktigt nöjd över gårdagens köp!
Köpte även ett par örhängen på guldfynd. Kommer passa så bra till halsbandet jag har köpt. Dessutom var dom inte allt för fina så jag kan lätt ha dom till vardags efter bröllopet! Me like!!!

På kvällen vart det suing ute på altanen *mums* Det var riktigt trevligt förutom alla förbannade MYGG som var tvungen att suga allt blod ur oss!!!
Till efterrätt vart det färska hallon och jordgubbar med grädde! Oj, så GOTT!!! Vart även en hel del scrapande igår!!!

För att summera besöket av Anna kan jag bara säga att det var supertrevligt!!! Detta måste vi göra om snart igen!!!

Nä nu vart det ett låååååångt inlägg så det kanske är bäst att jag ger mig och kryper till sängen i stället. INNAN jag tråkar ut er allt för mkt! Sov gott på er!

Inga kommentarer: