5 juni 2009

Det luktar bränt!

Jepp, det stämmer! Min laptop luktar precis som om något brunnit i den * fans jävla skit* Började lukta ur fläkten i onsdags eftermiddag. Så då fick jag inte lite panik att den skulle gå söner (eftersom den luktade precis som när min hårddisk brann) så sprang ner och hämtade skivor så att jag kunde bränna ut alla foton. För är inte så sugen på att förlora ALLT igen!!! Så nu är allt utbränt och all annat viktigt är skickat till Anna tills datorn är lagad!
Skulle egentligen lämna in den igår med orkade aldrig åka in till stan...så det får bli på måndag. Den lever ju än så länge...dör den så dör den! Har ju som sagt inget viktigt kvar i den.

Kanske borde tillägga att det är knapt 6 mån sen jag köpte den. Håller verkligen datorer så kort nu för tiden????

4 kommentarer:

lillasyster sa...

min fiiina gamla laptop har levt i typ 6år:} + att jag har tappat den i golvet två gånger, KVALLITÉ!

Sussie sa...

DU SURFAR FÖR MKT!!

Anna Sundgren sa...

ojdå ;) jo michelle somnade rätt snabbt oxå.
Det första hon sa när vi kom hem var "jag vill gå på cirkus" ööh, gumman vi kom precis därifrån. "jag vill gå en gång till" :) hehe
Så jag antog att hon gillade det :D

lillasyster sa...

jaha du säg det, tyck det ha lukta bränt rätt länge nu?