4 juni 2009

skor, skor, skor

I flera månader har jag försökt hitta en fin sko att ha på bröllopet men inte lyckats!!! Idag när jag surfade runt lyckades jag hitta en jätte söt sko. Äntligen har turen kommit till mig...eller? NEJ!! den söta skon, som skulle ha varit perfekt, fanns endast i stl 36! *gråter* MEN som tur var hittade jag en liknande sko som jag beställde hem. Hoppas bara att den är lika fin som på bilden.
Jag vill nämligen ha en sko som jag även kan använda sen. Känns bortkastat att köpa en för märkvärdig sko som du sen aldrig kommer att använda! klickade även hem ett par finskor till P. Bara hålla tummar och tår att dom passar han. För det fanns nämligen bara kvar en enda stl!!!

Så nu är det bara kvar till Alicia. Har även hittat en söt ballerinasko till henne som det dessutom va REA på!!! (skönt att man har turen med sig nångång!) Men nu måste jag bara vänta med att beställa den tills jag har hämtat hem henne från dagis. För då blir det fotmätning!


1 kommentar:

Anna Sundgren sa...

å bild på din sko??? ;)