3 mars 2010

Här igen!

Jaha, här var det ett bra tag sedan det skrevs något! Har inte riktigt haft varken tid eller lust att blogga. Men nu tänkte jag ge det ett försök igen...få se hur det går!

Här har det väl inte hänt allt för mkt tror jag. Haft sjuka barn nu i 2 veckor! Är kraftigt less och uttråkad måste jag erkänna. Men förhoppningsvis ger det väl med sig inom en snar framtid.

Imorgon börjar jag jobba. Kraftigt nervös kan jag meddela! Hoppas att det kommer att gå bra och att jag inte gör bort mig allt för mkt. Jobbar tors-sön. Sen nästa helg är det jobb igen men då på OKQ8. Men det ska nog inte vara ett lika stort problem då jag redan blivit varm i kläderna där! =) Så förhoppningsvis så kommer pengarna att börja rulla in här inom kort! ;-)

Vad skulle jag mer ha berättat...hmm...ja, att jag inte är sååå långt från mitt viktmål nu. Har gått ner 6kg på 2 veckor. Så jag hoppas väl på några kilon till sen får jag vara nöjd! Borde inte vara något problem tycker jag. Så mkt/lite som jag väger nu har jag inte gjort sen typ mitten på graviditeten med Alicia! Så det är väl si så där 6år sedan!!!! Helt underbart!
Fast jag kommer ALDRIG att vilja gå ner till vad jag vägde innan jag vart gravid med henne!

4 kommentarer:

joh@nn@ sa...

Duktig du är, o kul o börja jobba! Hoppas vi ses i sommar =) Kramar!!

Familjen Humla sa...

Var har du nu börjat jobba? Jag har uppfattat att du är På OK Klemens. Men vart mer?

SARA sa...

Johanna: Ja det är riktigt skönt. För om jag ska vara helt ärlig så är jag rätt less på att vara hemma nu...! Ja, det hoppas jag med! :-) Vet du när ni kommer upp och hur länge ni stannar? Tänkte då kanske vi kan träffas mer än en gång :-) Kram!

Nina: Ja, det är ju inte direkt ett drömjobb men...på MAX! Finns tyvärr inte speciellt många jobb nu så man får väl ta det som finns så länge...

joh@nn@ sa...

Kommer upp i Maj en sväng då ska jag på dop, sen även i Juli m familjen=) så absolut fler än 1g får vi ses!=) ska oxå börja jobba nu, riktigt skönt! kraam