7 mars 2010

3 av 4 dagar avklarade!

Ja, då har jag snart jobba färdigt för denna vecka iaf! Har gått rätt bra tycker jag själv iaf men frågan är va de andra tycker ;-D
Har inte haft några "vanliga" dagar som jag jobbat på. Torsdag va det hockey så då va trycket rätt hårt på Max kan jag lova! Sen så va det Club27 igår så även då var det ett hårt tryck! Idag har det dock varit rätt lugnt men då jobbade jag ju bara fram till 23.30 så!
Jag måste faktiskt erkänna att det är betydligt roligare att jobba på Max än vad jag har trott! Inte alls ett sånt skitjobb som man får för sig att det är. Så nu hoppas jag att min lilla hjärna lyckas ta in all info och lära sig fort hur allt fungerar! Och att jag sen lyckas få en massa timmar där! =) För här ska det vändas burgare i sinne! ;-D

1 kommentar:

Anonym sa...

Men UPPDATERA!