18 april 2011

Beach 2011

Nu är jag igång igen! Innan jag vart gravid med lille Linus så hade jag kämpat på bra med viktnedgången. 16kg lyckades jag få bort med hjälpa av Cambridge och massor av promenader på det! Hade dock ca 6kg kvar till min målvikt.
När jag är gravid så vet alla, som känner mig, att jag går upp mkt i vikt. Även fast jag tänker på vad jag äter. Och det va så även denna gång...25kg drog jag på mig!!! Nu har jag gått ner ca 15kg så har ca 22kg jag vill bli av med innan jag är på min målvikt.
Många kilon, jag vet, men jag har lyckats tidigare och kommer göra det igen. Denna gång med ännu mer kilon!
Så nu har jag bunkrat upp med Cambridge och är inne på min fjärde dag med ren kur. Började med mina rump, lår och magövningar idag och kommer även lägga på promenader och träningscykling på de. Jag hoppas att det ger de resultat jag strävar efter! Än så länge går det åt rätt håll...-2,5kg efter 3 dagar!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: