30 augusti 2009

Alkohol på en söndag...?

Just nu är jag verkligen less på ALLT!!! Skulle helst bara vilja ligga under täcket i min ensamhet! Utan ungar som skriker, räkningar som rånar en varje månad, tänka på vilken mat man ska göra till middag eller kännas sig misslyckad hela tiden!!! Jag vill bara ligga där och stirra i taket och inte behöva lyfta ett finger! Drömma mig bort till en fantasivärld där allt bara är underbart! Inga motgånger eller misslyckanden!!! Men nej, det funkar inte! Vi lever här och nu...blir inte bättre av att fly! Så det är väl bara att ta ett djupt andetag och hoppas på att det ska bli bättre någon gång...men just nu känns det vääääldigt långt bort...

Nä, nu orkar jag inte sitta här längre...ska gå och blanda mig en passionsdrink så kommer nog livet kännas mkt lättare...eller?! I alla fall för tillfället! Så SKÅL!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

tid för lilla mig och en promenad snart?

/suss

SARA sa...

Suss: Självklart! Hör av dig när du har tid! Jag kan ju gå i princip varje kväll :-)

Anonym sa...

åh vad skönt, kanske tisdagkväll?

sussie

SARA sa...

Det låter som en plan! Vilken tid isf? Vid åtta?

lillasyster sa...

kan du göra en åt mig också?..