9 juli 2009

Mount everest nästa

...eller hur, Sussie? ;-D

Nu känner jag mig riktigt stolt och duktig!!! Även fast det vräker ner och blåser som aldrig förr så tog jag och Sussie på oss promenadskorna och gick. Och inte gick vi en enkel kort sväng inte...nej nej...här slår vi på stort när vi väl ger oss ut. Vi gick till Bureberget och väl där bestämde vi oss för att gå UPP för backen!!! Kan säga att det började ta på i låren efter bara några meter upp. Men med endast 2 extremt korta stopp tog vi oss upp!!! Snacka om att man fick upp pulsen. Sen när vi väl var uppe fortsatte vi hem i näst intill orkanvindar och snudd på hagel!!!

Och när vi ändå va dyngsura från topp till tå så passade vi på att dra fötterna EXTRA hårt i vattenpölarna!!! =D Kan meddelat att jag fick ta av mig ALLA kläder strax innanför dörren eftersom det rann ur dom!!!


Men visst var vi duktiga??? Kanske ska vi ta samma tur i morgon också, Sussie??? Tänkte det ska regna då också ;-D

4 kommentarer:

Sussie sa...

idag kan jag inte riktigt, befinner ju mig i lycksele (som TUR var!!!) haha!

SARA sa...

hahahaha! Jag förstår inte...varför låter du sådär?? ;-D

Anonym sa...

Hälsa Sussie att jag vill kunna fortsätta läsa hennes blogg..!!

SARA sa...

Jessica: Hon har tagit bort den!